hizlioğlu'na katılıyorum ve ekliyorum ben bu hataları veya bugları (daha doğru olur) hiç yaşamıyorum bunun sebebi arka alanda çalışan download programları, media player gibi uygulamalar olabilir çünkü ram'e aşırı yüklendiğinizde oyunda takılmalar oluyor ve bu takılmalar esnasında oyunun belli kısımlarında atlamalar oluyor hakemin son dakika düdüğü (bunu kodlarla yazılmış bir komut olarak düşünelim) bu yüzden geçikmiş ve oyun kendine geldiği anda maç bitmiş olabilir.