Orjinal Mesajı Yazan: kobe
ya ne alaka modemle telefonun yakın olması madem bilgin yok bari msj atma yaw arkadaşlar lütfen aranızda bilgisi olan varsa yardım etsin aciz bir durumdayım
ne olursa olsun bu şekilde cevap verilmez... :( ve ben böle yapıp o hışıtıyı çözmüştüm telefon telsizse falan bazı odalarda olur bazılarında olmaz...ayrıca kara listeme aldım seni bundan soru cevap mevap yok sana...
(bi teşekkür ederim arkadaşım ondan olacağını sanmıyorum demek var bi de senin gibi seviyesizce cevap yazmak...yazık.. :( )