http://blogs.cjb.net/?u=FERKU :scn_oku:
açılmıyo birşey
ben smaç filan basmak istemiyorum
ama sayfada bişi yok
Yandaki banner yok nedense :) gittigidiyor'a üye olacak değiliz demi?
Açılmıyo hiçbişey:(
ilk tıklamada açılmıyo sonra tekrar deneyince açılıyo.
reklam içerikli olduğu için konu kapatılmıştır. konu açarken dikkat edin.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: