__Figoo__ ya herkez fener tezahüratı, saracoğlu stadı falan yapıo ii güzel de.... nie bjk tezahuratı yok. inönü stadı yapılmıs:) Allah razı olsun o arkadastan tebrikler. hayır bilsem anlasam ben yapçamda.... karsılıksız kalmayalım. ___Beşiktaş Sen Bizim Herşeyimizsin!!!___
03eagle87 Orjinal Mesajı Yazan: __Figoo__ ya herkez fener tezahüratı, saracoğlu stadı falan yapıo ii güzel de.... nie bjk tezahuratı yok. inönü stadı yapılmıs:) Allah razı olsun o arkadastan tebrikler. hayır bilsem anlasam ben yapçamda.... karsılıksız kalmayalım. ___Beşiktaş Sen Bizim Herşeyimizsin!!!___ Kardeş biz de aynı durumdayız patch yapmak namına bi boktan anlamıyoz anlasak yapmaz mıyız?
pes_wallahi hakkaten baba yaaa, bjk adına bişey görmedim ben. sadece damalı forma. o formayı da sevmiyom o da ayrı bi konu. stad yapmak zor iş. senin dediğim stat nerde ben göremedim arkadaşım. varsa hemen yükleyeyim AŞIĞIM SANA DOYAMIYORUM NE DE GÜZELSİN BAKAMIYORUM SENİ SEVMEYE KIYAMIYORUM BU NE BÜYÜK AŞK ŞANLI BEŞİKTAŞ!!!!
m0K0k0 valla yaw biri çıkıpta beşiktaş için bir patch yapsa olmazmı tezahürat hiç yok beşiktaş namına
SonKatip Ben çalışmalara başladım. Merak etmeyin. Bir beşiktaşlı olarak bende bizim takımımız için bişeyler yapacağım. Biraz sabredin dostlarım.
âİ£T10 SEn şimdilik hangi dosyaların üzerine yapılcanı yazsan yeter... Bende tezahürat var.... VE amsterdam arena üzerine yapılmış süper bi bjk stadım var... Ama nası upload etcem bilmiyorum ve 56K ile bağlanıyorum!!!!
SonKatip Beşiktaşlılar olarak bundan böyle, takımımızla ilgili her türlü yamayı v.s. burada paylaşalım. Dayanışma içinde olalım. Kimse beşiktaş için birşeyler yapmıyor.
pes_wallahi doğru diyosunuz. paylaşalım valla. bi arkadaş tezahürat olan site söleyin yapayım demiş. bjkonline.com a girsin. küçük bi üyelik istiyo. sonra müzikler linki var. orda 3 güzel marşımız var. yapabilirsen seviniriz baba I LOVE U PANCUU
âİ£T10 Beyler ben şu anda tezahürat yamasını bitirmek üzereyim... Fakat nasıl upload etcem bilmiyorummm.... Ancak bitince isteyen arkadaşlara mail atarım.... İsterseniz ansterdam arena üzerine yapılmış bjk inönü'yüde atabilirim....
m0K0k0 arkadaşlar ben koyu bir bjk li olarak istediğim şeyleri sıraliyim yapabilirseniz sevinirim 1)maça giriş müziği,'' hadi hisset bu hislerimi'' olursa iyi olur. 2)bolca tezahürat bunları yapabilirseniz sevinirim
cracks Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker arkadaşlar ben koyu bir bjk li olarak istediğim şeyleri sıraliyim yapabilirseniz sevinirim 1)maça giriş müziği,'' hadi hisset bu hislerimi'' olursa iyi olur. 2)bolca tezahürat bunları yapabilirseniz sevinirim bana müzikleri gönderirsenmiz size tezahürat dosyaları yapabilirim