ultrAslan_bayram Arkadaşlar Hayatımda yaptıgım ilk FaCem.. Cok değişik Yöntemlerle Yaptıgım Bu Face'yi Umarım Beğenmişsinizdir YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. SONRADAN MONDRAGONUDA YAPTIM İŞTE MONDRAGON.Bir Kaç Tane Face Eklicem Arkaslar Yapmaya Devam Ediyorum NAsıl Bu Kadar Hızlı Yapoyosun Diye Sorucak Olursanız Kendi Geliştirdiğim Bi Yöntemle Yapıyorum Hem Hızlı Oluyo hemde Oldukça Benziyo.FACE İSTEYENLER bklap@hotmail.com
HellscreaM Güzel olmus arkadasım, Hakan Yakın- Süper Mondragon Harika Gördüğüm En İyi Facelerden Birisi Mondragon Süper olmus süper... Hadi bunu kutlayalım... :p
emre_acar1989 mondi öle sırıtıyo küçük çocuk gibi...Hakan Yakında sarışın olsa mustafa özkan a benzer. ha...
10UR Moralini bozmak istemem ama söylemesen ikisinide tanımamın imkanı yok ama olsun çalışmaya devam...
Blackchap Senden iyi karikatürcü olur. İkisini de çok güzel karikatürize etmişsin. Hele Mondragon'un sırıtışı,, bence süper olmuş. Keşke oyundaki karakterler de bu kadar neşeli ve eğlenceli olsa. (Sitede bazı kıskançlar var, sen onlara aldırma)
The Groove aslında ikiside fena diil ama mondi bi ayrı olmuş.Sakatlandığında nasıl sırıttığını merak ediyom. :cokkomik: