Evet... çok yazık oldu. Tabi yediği yemkleri göz önüne alırsak çok şaşmamak lazım. 6-7 sene önceden kalma bir yemek derginise bakıyordum... Barış Manço hep çiğer, sakat at fln yermiş. Yazık, keşke kendine daha iyi baksaydı. Tabi dediğim şey çok alakasız ama... Barış Manço gerçekten iyidi...