Selam Arkadaşlar, o gün sahaya inen kişi olarak bu olayı 3-4 yıl sonra burda tekrar görmek güldürdü beni :) gerçekten komik bir gündü, sonrasında yaşananlar dahada komikti. haberler abarttı, gazeteler neler yazmadı, Manisa Spor il müdürlüğü bana "Sahaya izinsiz girmekten 500 YTL para cezası kesti (gerçekten)", bende mahkemeye verdim itiraz ettim, 1 yıl sonra mahkeme (ben hiç katılmasamda) beni haklı buldu ve bana mahkeme masraflarım için Spor İl Müd.nün 500 YTL ödemesine karar verdi. maçtan sonra Metin Tokat ile konuştuk, güldü ve dediki, "Keşke o an aklıma gelseydi de, sana KIRMIZ KART gösterseydim" dedi, eminim olayın haber boyutu çok daha artardı o zaman.. neyse.. olay gerçekten yaşandı, bu arada ben acemi değilim, Manisa havacılık Topluluğunun kurucusuyum, 12 yıldır Yamaç Paraşütü yapıyorum. Sahaya inmek zorunda kaldım sadece... Yaşlarınızdan gördüğüm kadarı ile çoğunuz epey genç, Yamaç Paraşütü çok keyifli bi uğraştır ve çok güzel ve sosyal bi camiadır.. Hepinize uğraşmanızı tavsiye ederim.. sevgiler..