>> > > > > Cem Yılmaz'ın bir türlü vizyona giremeyen,
>> > > > > G.O.R.A Filminden replikler:
>> > > > >
>> > > > > -Apollo 31 napıyorsunuz orada bu duman da ne?
>> > > > > -Mangal yakıyoz güzel kardeşim... Hapla olmaz ki bu beslenme
>> > işi...
>> > > > > -Bilememişsiniz siz... Karbonmonoksitten zehirlenme
>>ihtimaliniz
>> > > > var,derhal
>> > > > > söndürün...
>> > > > > -Delikanlı adama bişey olmaz...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Houston bi problemimiz var?
>> > > > > -O zaman hep beraber tekrar edin:
>> > > > > "Eşhedüen laa ilahe.."
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Turkship IA22BC23 motorları kapattınız bi sorun mu var?
>> > > > > -Yok be Hostoncuğum... Jüpiter çekiyo... Zaten boşa aldım,
>>fazla
>> > > > yakmasın
>> > > > > alet...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Alo Hustin benzin bitti napcam?
>> > > > > -Naptın lan o kadar benzini, içtin mi?
>> > > > > -Yook be.. Yörüngeye inerken bi ufoyla yarıştım. Ama var yaa
>>sana
>> > ne
>> > > > diyim,
>> > > > > ne hızdı beee...
>> > > > > -Deme!
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Houston Challenger Houston... Ruslarla kenetlenmemize
>>olanak
>> > yok...
>> > > > > -Neden Challenger?
>> > > > > -Hanım kızıyor:"Burada kenetlendiğin yetmiyor mu Ruslarla bi
>>de
>> > orda
>> > > > > kenetlencen" diyo...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Huztin!!! Huztin diyom Aloooo!!!
>> > > > > -Ne var, ne oldu?
>> > > > > -Haydar abiyi dövüyorlar, yetişin...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Hustin...
>> > > > > Mars'ta hayat yok abi... 9 dedin mi yatıyo herifler...
>>Canımız
>> > > > sıkıldı...
>> > > > > Dönüyoruz biz yaa...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Hustin... Alien filminin sonunda ne oluyordu? Benim aldığım
>> > VCD'nin
>> > > > > ikincisi bozuk çıkmıştı da izleyemedim...
>> > > > > -Nerden aklına geldi şimdi?
>> > > > > -Kazım abinin kafasına bişiy yapştı da çıkaramıyoz bi türlü.
>>O
>> > > > sebeple...
>> > > > > -Hasss....
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Houston ilkyardım çantası nerdeydi ya?
>> > > > > -Yine ne b.k yediniz lan?
>> > > > > -Ya geçenlerde Uşak'ta taşa tuttuğumuz uzaylılarla
>>karşılaştık
>>da.
>> > > > Tanıdı
>> > > > > bizi ib..ler. Kırdılar Cemal abinin faunusunu.
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Houston..
>> > > > > -Efendim
>> > > > > -Vali Bey'e söyleyin yarın okulları tatil etsin. Kar geliyo,
>>ben
>> > > > gördüm...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Alooo Hüstin..
>> > > > > -Dinlemedeyiz, devam et...
>> > > > > -Abi salak Ahmet, mekiğin anahtarını içerde unutup çıkmış ay
>> > > > yürüyüşüne...
>> > > > > -Eeee?
>> > > > > -Kaldık abi burada. Camı kırdım ben, telsize uzanabilmek
>>için.
>> > Yani
>> > > > artık,
>> > > > > içeri girsek de değişmiyor olay. Sonradan aklıma geldi cam
>> > > kırılınca...
>> > > > Şey
>> > > > > ölücee...
>> > > > > (Hüstin görevlisi ofisteki basın sözcüsüne)
>> > > > > -"Gecen ay uzaya gönderilen iki astonotumuz elim bi kaza
>>sonucu
>> > > > yaşamlarını
>> > > > > yitirmişlerdir"
>> > > > > -Aynen bu metni yayınlıyosun... Hadi gözüm...
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > >
>> > > > > -Houston?
>> > > > > -Noldu Apollo... Apollo noldu?
>> > > > > -Aya inemiyoruz?
>> > > > > -Neden, modül mü bozuldu?
>> > > > > -Yok, Kültür bakanlığı sit alanı ilan etmiş, bilet almamız
>> > > lazımmış...
>> > > > > -Hass...tir o zaman...