Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
kardeş hazırladığın dosyaya title_e.txs ismini vereceksin. (.txe dosyanın uzantısıdır.) Daha sonra o dosyayı e_text.afs içindeki aynı isimli dosya ile değiştireceksin.
Öyle yaparsa, oyun açılmaz bir daha... 512x512 boyutlarında bir BMP hazırlayıp, photoshop'da kaydetmeden önce üst menüden "Image -> Mode -> Indexed Color" yapıp kaydedecek. Sonra, Graphic Studio ile önce e_text.afs yi açıp, tittle_e.txs dosyasını bulup tıklayacak, sonra yaptığı BMP'yi açıp, aşşadaki resmin üstüne sürükleyecek.