Orjinal Mesajı Yazan: ceza99
ii de nası yapcam..afs ytı açıp search dan arattımm buldm sol tıklaıp ımpotr dıyıp neı secıcem detaylı anlat yaw......................bide snr bunları yapınca napcam??? :bilmemki:
şimdi bunları aynen yaparsan hiç bir sorun çıkmaz
1.indirdiğin dosyadaki spike_ee_tex ve spke_gs_tex dosyasını bir yere atalım
2.afs yi açarız fileden import afs fileyi seçelim. pes4 kurduğumuz dizini açlım dat dan o_text afs yi seçlim.
3.üstteki menüden action search yapalım ve oraya önce spike_ee_tex sonrada sağ tıklayıp import file diyelim sonra kramponu kurduğumuz yeri açlım ve ordaki spike_ee_tex dosyasını seçelim
4.bitmedi....şimdi fileden tekrar import afs fileyi seçeriz.sonra spike_ee_tex dosyasına yaptığımız olayı aynen spike_gs_tex e uygulayalım
işlem bu kadar oyuna girin ve kramponların tadını çıkarın