4 büyükle rforma pack ini yüklerken şu maddede takıldım.şöle diyoo: İndirdiğiniz *.zip dosyasından çıkan "uni" klasörü içinindeki, 5 klasörü kopyala/yapıştır yaparak Program Files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 4/kitserver/KDB/uni içine kopyalayın.
afs explorer ile import ettim. ama kitserver ın niçinde KDB dosyası yok, dolayısıyla da oraya yapıştıramıyorum. forma ekleyenler yardım edebilirmi acep? :,(