Choldaxx, öncelikle verdiğin gruplar çok iyi gruplar fakat Iron Maiden'ı koymamışsın, Overkill'i, Helloween'i, Iced Earth'ı koymamışsın olmamış. Slayer, in flames, dream theater ve dark tranquillity'de dinlenebilecek gruplar. Daha birçok grup var tabi fakat en iyileri bunlardır. Linkin Park koymayın demişsin bunu sanırım numetal sevmemenden kaynaklanıyor. Belirteyim Linkin Park koymayın demek; Korn, Limp Bizkit, System o a down, pod gibi gruplarıda koymayın anlamına geliyor..