Beyaz Ayi:
8 - 9 yaslarinda bir cocuk var, bu cocugun en sevdigi sey yatak odasindaki dolaba girip oyuncak beyaz ayisi ile oynamak. Yalniz bu duruma annesi cok kiziyormus cunku kocasi yokken sevgilisini eve getiriyormus. Yine bir gun annesi sevgilisi ile disarida is uzerindeyken cocuk dolapta beyaz ayisi ile oynuyormus... Bu sirada kadinin kocasi gelmis kapi calinmis, kadin panik ile adami dolaba sokmus.. Bu sefer kocasiyla disarda sevismeye baslamislar. Bu sirada icerde cocuk ve adam karsi karsiya oturuyorlar.. bi sure sonra
* Amca,
* Efendim?
* Benim bi beyaz ayim var..
* Eee.?
* Sen onu alicaksin
* cocugum ben koca adamim ne yapiyim ayiyi?
* yok yok alicaksin..
* Almicam ulan
* Alicaksin, yoksa cikar babama soylerim
* Peki peki sus... ne kadar ?
* $50 * Hadi lan .. ben $50 vermem ona
* Peki bende cikar babama soylerim...
* peki peki ... al sunu ..
aradan bi sure gecmis..
* Amca
* ne var?
* ayimi geri ver..
* hadi lan ben ona $50 saydim..
* vericeksin, yoksa cikar babama soylerim..
* peki lan velet al sus sunu.. biraz sonra
* Amca.. * ne var * benim beyaz ayi varya...
* eee ..? * sen onu geri alicaksin $100
* Hmmppf !
Bu boyle sabaha kadar devam etmis.. cocuk adamin cebindeki tum parayi almis. Ertesi gun gitmis... Paralarla kendisine bir bisiklet almis.. Eve donmus annesi bisikleti gormus *bunu nerden buldun? demis O da *yerde para buldum onunla aldim demis.. Annesi *Olmaz cocugum sen gunah islemissin, git bisikleti geri ver, parayi geri al .. sonra o parayi kiliseye bagisla.. gitmiskende parayy nasyl buldu?unu anlat ve gunah cikar demis... Çocuk istemeye istemeye gitmis, bisikleti geri vermis, parayi almis.. sonra parayi kiliseye bagislamis. ve günah çıkarma odasına girmiş... Rahip kabinin diğer tarafından seslenmiş *Buyur çocuğum
* Rahip amca benim bi beyaz ayım var
Rahipten gelen cevap:
*S..tirrrrr gitt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..! :cokkomik: