cHoLdAxX Agıt yöneticisinde soru işaretli çoklu ortam yöneticisi die bşi war. Ama onun driver'ını bulamıo. Bnede de yok. Modelini falan nası öğrenebilirim? Netten arıyım da öle yükliyim driver'ını
>>>©®AZY<<< bende de aynı sorun var ses ÇALIŞTIRAMAZSIN! uğraşma boşuna ama bütün driverları yükle sanki ses varmış gibi algılar.
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: No_Fé@R bende de aynı sorun var ses ÇALIŞTIRAMAZSIN! uğraşma boşuna ama bütün driverları yükle sanki ses varmış gibi algılar. Nası yaw tüm driver'ları?? Anlamadım. neyin tüm driver'larını? Eğer bilgisayardaki aygıtların tüm driver'larını diosan zaten yüklü. Ama hala ses açılmıo
cHoLdAxX Yaw iMDAAAtt! Harbici böle olursa babam beni öldürür!! Şehir dışında şu an. Geldiinde bi sürpriz yapiim dedim. Ama ses kartı driver'i bulamazsam bayaa bi sürpriz olcak :(
03Gs1905 arkadaşım ses kartını bilgisayardan çıkar kesinlikle üzerinde model numarası ve markası vardır onları internette ara driver bulursun veya ses kartının cdsin de de olabilir
muzzy..! ses kartının CD sinde kesin vardır driver CD kayıpsa. arkadaşın dediği gibi ses kartını çıkar modeline bak sitesinden arat.