Nowitzki 41 biz gs ye yaptığımız için bjkye yapamadık aynı dosya olduğu için... ama sen isteresen kendin SP_0019 olanlara ekleyebilirsin
NightWolf15 öncelille emeğe saygı diyerekten yapanlara teşekkür ediyorum indirdim ve kullanıyorum suan gusel olmus ama bir eleştiri veya tavsiye yapmak gerekirse sesler cok canlı cıkıyo sanki kameranın onunde bi grup baırıyomus gibi bunu engellemek ve sesin sanki tum staddan cıkıyomus gibi duyulması için yankı efekti eklemek gerekir sesi biraz kısık olup birde yankı eklenirse aynı staddan cıkıyomus gibi olur eğer bunu yapabilirseniz ve bir v 2.0 cıkartırsanız inanın daha gusel olacaktır. Bu da gusel olmus ama ellerinize sağlık (Bide 4 sene tezahuratı olsaydı manyak olurdu) :)
Elensar77 elinize saglık cok guzel olmus ben simdi OSS calısıyorum fazla bakamadım ama baktıım kadarıla dediim gibi cok guzel yakısır HELAL OLSUN
legendeleven Orjinal Mesajı Yazan: emrecinar öncelille emeğe saygı diyerekten yapanlara teşekkür ediyorum indirdim ve kullanıyorum suan gusel olmus ama bir eleştiri veya tavsiye yapmak gerekirse sesler cok canlı cıkıyo sanki kameranın onunde bi grup baırıyomus gibi bunu engellemek ve sesin sanki tum staddan cıkıyomus gibi duyulması için yankı efekti eklemek gerekir sesi biraz kısık olup birde yankı eklenirse aynı staddan cıkıyomus gibi olur eğer bunu yapabilirseniz ve bir v 2.0 cıkartırsanız inanın daha gusel olacaktır. Bu da gusel olmus ama ellerinize sağlık (Bide 4 sene tezahuratı olsaydı manyak olurdu) :) sağol eleştirin için değerlendirmeye alıcaz ve enkısa zamanda çıkarırız inşallah
Nowitzki 41 emre bak abi sanki kameranın onunde bi grup baırıyomus gibi çıkmasının sebebi indirdiğimiz mp3 den ve internette ki çoğu mp3 böyle.Yankı eklemesini ben pek bilmiyorum sen biliyosan bana öğretebilirsin.4 sene tezahuratını koyacaktık ama oyunda ses fazla gelmiyodu onun için koymadık yorumların için teşekkürler...
blind guardian güzel olmuş elinize sağlık ama sesler çok yakından geliyo gibi oluyo yani stat atmosferi wermiyo. O yüzden eğer 2.0 versiyonunu yapacaksanız eğer bulursanız sesler böyle daha uzaktan geliyomuş gibi olsun. Mesela Fifa 2004'te öyleydi onunkiler çok güzeldi.
legendeleven 2.0 ı bugün kesin yayınlıcaz gibi.Tezahuratlara yankı yaparak ses stadyumdan geliyo gibi olacak biraz olan cıcırtı yıda engellemek istiyoruz daha güzel olacak 2.0 yani.İnşallah yayınlıcaz bugün