Orjinal Mesajı Yazan: MFK-1
Niye 1.80 boyunda istisnası yok bu adamların.
Çok abarttım Galiba :)
Bence nüfüs kalabalık olduundan. Sık rastlanıo...mesela Türkiyeden 1 kişi çıkıo sa o kadar uzun, avrupa nüfsündanda 5 çıksa, belkide çinin nüfusu eder.....