metalmen bu sene efes ülker finali olmayacak fener gerçekten adın örsle iyi bi hava yakaladı kaybettiğimiz maçlardada gerçekten şansımız yoktu ama bu sene fener şampiyon olcak :applause:
götveren fener icin bence şampiyonluk biras zor...başarili bi takım kurdular omer erdal mrsic gibi tecrubeli isimler war..AMA EFES PİLSEN ŞAMPİYON...:D
Overkill Fener iyi gidiyor ama çok zor şampiyon olması hadi Efes Pilsen ve Ülker'i geçtim son iki sene çok iyi performans gösteren Beşiktaş var, El-Amin var. Bu sene 3 büyüklerden biri şampiyon olacaksa o Beşiktaş olur..
Garnett_ManiaC Çok çok çok zor ama imkansız deil bjk yı,efes i ,ülker i geçebilmesi ama dier takımların istikrarsız performansından dolayı bi fırsat ele geçirip şampiyon olabilir
cash25 valla tbl bu sene çok çetin geçiyor. bu sene sürpriz neden olmasın. fenerbahçede gayet iyi bir hava yakaladı zaten aydın hocayla. bence fenerin şansı var bu sene. tabiki kulüp takımı olarak beşiktaşıda unutmayalım onlarda çok iyiler. herşey olabilir.
tayfurcan olabiliriz ....efesi yendik kartalı yendik ülkerede 20 sayı önde götürdüğümüz maçı son 45 snyede verdik büyük maçlarda iyi oynuyoruz
Fevzi Büyük maçlarda bi de Salyers iyi oynasa belki ama o adam büyük maçlarda oynayamyo aynı alex gibi:)
Ronaldinhoo Öncelikle tebrik ediyorum Fenerbahçenin basket takımı bu yıl süper gidiyor bence bu yıl çok iyi işler yapacaklar 2. yarıda da ilk yarı olduğu gibi hatta bu yıl Efes-Fenerbahçe finali görürsem şaşırmam
Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: Erciyes Neden olmasın olabiliriz.Bide Varda gibi bi pivot umuz olsaydı çok şeyler yapardık.Bide CİMBOM BU SENE KÜMEDE KALIR MI DİYE KONU AÇAN YOKMU YAW??:D yuhh o kadar da değil yani herhalde kalcaz.Daçka dururken bizim ne işimiz olur küme düşmeyle :nono:
Ronaldinhoo Bu sene Galatasaray olarak baskette ilk yarı kötüydük ama son haftalarda bir toparlanma var gibi takımda inşallah iyi yerlerde bitiricez sezonu ilk 6 içinde olsa iyidir
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: Speedy fenere şampiyonluk şansı vermiyorum ama beşiktaşın şansı var ewet bende beşiktaş şampiyon olur fener en fazla çeyrek final oynar :D ;)
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinhoo Bu sene Galatasaray olarak baskette ilk yarı kötüydük ama son haftalarda bir toparlanma var gibi takımda inşallah iyi yerlerde bitiricez sezonu ilk 6 içinde olsa iyidir Ewt ne umduk ne buldk itüe bile yenildk
kartalako bence itü deyip geçme para sıkıntısı nedeniyle1 tane yabancı oyuncuları var oda zaten adını bile bilmediğim bi oyuncu ...ama yerli yıldızlarıda çok iyi örn:harun erdenay,kemal tunçerigibi itü son periyotta beşiktaşı bile zorladı...
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: Erciyes Neden olmasın olabiliriz.Bide Varda gibi bi pivot umuz olsaydı çok şeyler yapardık.Bide CİMBOM BU SENE KÜMEDE KALIR MI DİYE KONU AÇAN YOKMU YAW??:D hehehehe.. kıskandın dimi varda yı:D gerçekten ii pivot