iy goller hepsi güzel de , kaleci ile karşı karşıya nasıl atıyoz demiş adam siz L1 + D falan yazmışınız, karşı karşıya aşırtmanın en kolayı D+R1 dir , yani şuttan hemen sonra huzlı koşma tuşuna basmaktır, ortalama 1 adam boyu yükselir top ve löp diye kaleye düşer.
L1+D ise evolvo nun golü gibi ceza sahası dışından daha etkilidir, yani uzaklarda kaeci açılmışsa, armut gibi öndeyse yani.
bide D+D vardır o ise sadece "butoon configuration" da lob type da seçili ise olur. aynı işe yarar.