oguzkasirga arkadaşlar bi Motorola MPX200 telefon aldım bu modelde türkce destegi yok fakat ben bunu ingilizceyede çeviremiyorum, bu konuda bilgisi olan varmı, yeniden işletim sistemi yüklemem gerkiyo mu?