Otomobilin tasarımını beğendim.İlk Bakışda ilgi çekmesi iyi!Ayrıca çizgilerin uyumu oldukça başarılı(bir prototip için).Son yılların trendi olan ve Ford'un Focus modelinde temelini attığı "modern edges" bu otomobilde de etkisini gösteriyor.Şahsen beğendim :applause: Ama 2000 yılında Peugeot'un tasarım yarışmasında birinci olan "Moonster" modelini görmeyi daha çok isterim.