arkadaşlar
benim sistemim p4 2,8 256ddr ve geforce 2 mx400
ben kasmadan oynuyorum hiç bi güncelleme yapmadım 800*600 low da bir de PENCERE MODUNDA oynuyorum ben de eskiden oynıyamıyordum arkadaşım söyledi low da 800*600 pencere de oyna dedi. oyun hiç kasmıyo.. ben ce de kalite önemli deil akıcı olsun diyenlerdenim.
bir de radeon9800 pro ICEQ 256 mb die bi kart almak istiyorum bu kart hakkında bilginiz warmı?*