blueeda Orjinal Mesajı Yazan: Overkill Sarıgül ABD'nin adamı diye Baykal taraftarları ortaya attı bir iddia. Amerika bunu duysa bayağı bir güler heralde. Neyse ben kötünün iyisi olarak Sarıgül'ü destekledim çünkü Deniz Baykal'la CHP'nin hiçbir şansı kalmamıştı. aynen katılıyorum bende Mustafa Sarıgül'ün seçilmesini isterdim..siyaseti sevmem haliylede anlamam ama CHP'nin Deniz Baykal'la bir adım öteye gidemiyceğini bilmek içinde müneccim olmaya gerek yok..
frankly Ulu önder ATATÜRK'ün partsinin bu hallere düşmesi ve 2 ye bölünmesi beni gerçekten çok üzdü.Bunlar ancak birbirlerine laf atarlar,başka işleri yok.Birbirinize laf atacağınıza ülke adına hayırlı işler yapmaya çalışın.
metalmen Orjinal Mesajı Yazan: Esener Baykal Kazanmışsa İyi Olur Çünkü Sarıgül ABD'nin Adamıydı... valla kesin doğru he abdnin adamıydı bencede nede olsa chp tezkereye karşı çıkınca abdnin işine gelmesi ve sarıgülü tuttu :mad: :mad: :mad:
ELECTRIFY işte siyaset bu...yıllardır karşımıza biri dierinden niteliksiz yüzlerce adam çıkarıyolar ve seçin diyolar...bu mu adalet??? bu mu demokrasi dedikleri???
blueeda Baykal seçildide nolcak sanki..yine aynı şeyleri yapacak..yani hiçbişe..Baykal hiçbişe yapamıyo CHP'de..Sarıgül aday olmakla kendisini yıprattı bitirdi..en iyisini Livaneli yaptı adaylıktan çekilerek.ama Baykal'ın seçilmesi hiçde iyi olmadı..
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: #10# Baykal nasıl seçilebiliyor anlamak mümkün değil 30 seneden beri burada bir kere Başbakan olamadı.Gerçi Sarıgül'de gelmemeliydi.Yeni isimler gerekli.Livaneli bu durumda belki en iyisiydi ama adaylıktan çekildi. oda en iyisini yaptı..Baykal'ın başbakan seçilmemesi doğal..zaten meclise girmesi milletin Ecevit'e tepki göstermesi sonucu oldu yani Ecevit'e inat..bi dahaki meclise giremez zaten CHP..
Dabulu abi nu kurultay neydi ya sandalyaler havada uçuyodu siyasilerde böyle yaparsa tribünlere ne kalmış
KalkVeSavas Gönlüm sarıgülden yana.Ama baykal biraz daha bilgilidir sanıyorum,ama onuda hiç sevmem. Allahtan kurultayda ben sert çıkmadım baykala,yoksa kavgalar büyürdü.