Orjinal Mesajı Yazan: kukurieses
Bi de ekliyim şut tuşuna iki kez(hızlı bi şekilde) üstüste basınca AŞIRTMA şut atıyo.
valla pes i azıcık bile bilen çoğu kişi bunu bilir zate..
ama aşırtmanın şekilleri ve stilleri çok fark lıdır öle seri şekilde basmakla heryerden atamassın..( yarışmaya katılmak üzere çok tatlı aşırtma gollerim mevcuttur..)
diğer isim konusu ise valla o başka cordoba olmasın ben öle bişeye ratlamadım pes4 te..