;)
GTA S.A yı pcde oynamak için siza süper bi yol deneyin bence çok güzel...
Yapmanız Gerekenler ...
1.GTA V.C yi bilgisayarınıza Kurun
2.GTA S.A HUD Doyasını indirin ---> http://www.gta4.ovl.ru/PaFileDB/paf...ion=file&id=938
3.GTA S.A Iconlarını indirin ---> http://www.gta4.ovl.ru/PaFileDB/paf...ion=file&id=939
4.GTA S.A Modunu indirin --->
http://www.gta4.ovl.ru/PaFileDB/paf...ion=file&id=670
Hepsini GTA VC 'nin üzerine kurun ve S.A Yı oynayın hani orjinali gibi olmasada çıkaNA kadar idare edin işte
Bende deniecem.. Başka bi yerden aldım.. Deneyen Olursa konuya Cevap atsın.. :scn_oku: