diğeri silinir herhalde...
260 =3650 mi ...bence fazla istio...bence 200 den fazlasi bu telefon için zarardir..çünkü sonrasinda çıkan birçok model var...telefonu şekil ve ozellikleri bakımından orantılarsak ters bi durm ortaya cikio..telefon buyuk ama ekrani o kadarda kaliteli değil malum 3660 da var piyasada ayrica hafiza karti 32 mi?16mi?