Dabulu ARKADAŞLAR BENİM MONİTÖRDE SORUN VAR GÖRÜNTÜNÜN KÖŞELERİ EĞİK YANİ ÇOK KÖTÜ ÇOK ACAYİP BİŞEY SANIRIM BİRİ MONİTÖRÜN DÜĞMELERİNDEN AYARLARINLA OYNAMIŞ. bu monitör ayarlarını nasıl eski hale getiririm yada resetleme gibi bişeyi yok mu bu monitörün...
Kokane Benim monitörde auto diye bi tus var. O yoksa Allah yardimcin olsun. Kurcalicaksin. Yada kullanma kilavuzlarinda (varsa tabi) en iyi ayarlar tarif ediliyor.
Dabulu kmenü tuşlarından ayarlanamıyor ve reset tuşuda yok windows tan halledemem mi bu sorunu ekran çok eğimli duruyor lütfen yardım edin.
Kokane Olurmu ya menü tuslarindan olmicakta neyden olacak? Sen biraz ugras. Gercekten olmuyorsa sana simdiden yeni monitörün icin hayirli olsun...
OveRHaLF benim monitör philips sırasıyla ''OK>RESET TO FACTORY SETTİNGS>OK'' BUNU YAPINCA HERSEY FABRİKA AYARLARINA DONUYO BIKAC AYARDAN SONRA ESKI HALINI ALIYOR
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: OveRHaLF benim monitör philips sırasıyla ''OK>RESET TO FACTORY SETTİNGS>OK'' BUNU YAPINCA HERSEY FABRİKA AYARLARINA DONUYO BIKAC AYARDAN SONRA ESKI HALINI ALIYOR bnde de philips war bu şekilde oluo bnde herangi bir bilgi bulamdım monitörün hakkında :confused: