bende başka bi forumdan aldım
Hirsizin biri, bir evin çatisina çikmis ve antenkablosunu
> >kesmis.Evin reisi de tam TV'ye dalmisken yayin kesilince
> >televizyonunu bir süre kurcalamis,
> >"Bozuldu herhalde"diyerek yatmis.Ertesi gün adam
> >ise gittikten sonra hirsiz kapiyi çalip adamin karisina,Yenge,
beni abi gönderdi, televizyon bozuk, alin da bir bakin dedi" demis.
> >Saf kadincagiz da televizyonu vermis.
> >Aksam adam eve gelip de televizyonu görememis ve
> >karisindan olayi ögrenince dumura
> >ugramis tabii. O hafta sonu balkonda keyif
> >yaparlarken bizim hirsiz asagidan
> >islik çala çala onlara bakarak sokaktan geçmis.
> >Kadin hirsizi tanimis ve
> >"Bak bey! Televizyonu çalan adam iste buydu!!"
> >demis. Adam bunu duyunca pijamalarla adami
> >kovalamaya baslamis. 5 dakika sonra diger hirsiz adamin
> >evine gelip, karisina "Yenge,ben polisim, abi hirsizi yakaladi.
Simdi karakoldalar.Pantolonuyla, cüzdanini istiyor."
> >demis ve kadin da vermis normal olarak.
> >Adam hirsizi uzun bir süre kovaladiktan sonra kan ter
> >içinde eve dönmüs.. VEEE yine dumur!
> >Artik adam karisini ne yapmis bilinmiyor ???....
,
yorumunuzu bekliyorum