NightWolf15 Face yapmaya baslamak istiyorum ama bana birisi kısaca anlatabilirmi nasıl yapıldığını gerekli olan programlarda o-edit photoshop ve afs exp. galiba eğer anlatabilecek birileri varsa şimdiden cok teşekkür ediyorum
SCoRPioN ® Eğer SoccerAccess'ten indirdiysen, o PES3 için anlatıyor. PES4 face yapımıyla alakası yok onun :D
NightWolf15 gecekusu ilgin için tşkler Scorpion sen kısaca anlatabilirmisin acaba mumkunse bildiim kadarıyla afs ile faceleri export yapıyoruz bi yere sora onu o- editle cevirioruz işte bildiim yer doğru yanlış buraya kadar burdan sorası lazım bana
NayguleR Yani ilk önce faceleri export et converter ile oeditte aç sonra ayarla sonra değiştir savele sonra import et yüz hazırdır :D
SCoRPioN ® Siyah beyaz yaparsan, o face yapmayı bilmeyenlerin işi oluyor ! :D Renkli yapacaksın... PES4 Usulü