Orjinal Mesajı Yazan: Gorbacov
Formalari ben yapmadim. PES4 e eklemek için yabancı sitelerde arama tarama yaparken kaybettigim zamani siz de kaybetmeyin diye paylasmak istedim. İnsallah isinize yarar.
formalar inanılmaz derecede kötüü..bunları PES 4 e eklemek PES 4 ün güzelliğini bozar.. zaten bunlar Sparkın PES 3 için yapmış oldugu formalar .PES 4 için olan formaların arka kısımlarında ve bi çok yerinde kırışıklık detayları daha fazla...böyle bu tip formaları yayınlamaya zahmet etmeyin..