kasma olmuyor ben kullaniyorum.
mesela ben standart baslat menusunu iptal ettim.zaten program1n baslat butonu var ekleyebiliyorsunuz.
istemediginiz kadar panel(bar) ekleyebiliyorsunuz.
ayrica turkçe deil ama ben turkçelestiriyorum %60 1 bitti...
_________________
süper yani
________________