Bu olayı ben de anlayabilmiş değilim. Montpellier ile oynarken Galatasaray'a hazırlık maçı teklifi yapıyordum kendi evimde. Beklenen gelir olan 200,000-300,000Euro'nun 60,000-70,000nini teklif ediyordum ve kabul ediyorlardı.
Maç yaparak en yüksek parayı kazanabildiğim buna karşılık en az para teklif ettiğim takım Galatasaraydı(beklenen gelirin yüksek olmasında GSnin reputationının etkisi var). Aynı şekilde FBye teklif ettiğimde beklenen gelir daha düşük oluyordu, ama paranın nerdeyse tamamını vermeme rağmen kabul etmiyorlardı. Ben de her sezon başı GS ile 3-4 maç yapıyordum:) Acaba diyorum ki GSnin paraya çok ihtiyacı var da ondan mı kabul ediyordu? Ne de olsa FB nin böyle bir derdi yok :) Mantıklı geliyor...
Sorunun çözümü olarak; kendim ayarlayamazsam asistana ayarlatıyorum. Eğer maç programı çok sıkışık olursa da iptal ediyorum aradakileri. Bazen de başka takımlardan teklif geliyor, onları kabul ediyorum. Böyle idare ediyoz işte, naparsın:)