Orjinal Mesajı Yazan: taifun
Yasar
"Sonra postacilar iser,yagmurlar bitince.."
Dogrusu Neymis ???" Sonra postacilar ise,yagmurlar bitince..."
"Ya bu gece gel ya da delirecem..."
Dogrusu Neymis ???"Ya bu gece gel ya da gelir ecel..."
Ora-Boya
"Kalk gidelim be sarayli,bakti ki saydam kalayli.."
Dogrusu Neymis ???"Kalk gidelim be sarayli bak dikiz aynam kalayli.."
Yasarın "Ya bu gece gel" şarkısını ben gerçekten öyle sanıyordum.
Ayrıca o "Ora-Boya" değil "Oya-Bora olucak. Ne güldüm ya...
Şarkılar da yukarıdaki yaptığın hata da ne güldürdü beni ya... :)