jaydee bizin arkadasla baglandık o host oldu ben client onda pek sorun olmamıs ama bende oynanmıcak kadar agırdı bendemi problem var yoksa 256 adsl de oynanmıyomu ?
Hami(10) ben 256 adsl si olan bir çok kişiyle oynadım ama bi okadar kişiylede oynayamadım ilginç ben 128 kablonetimle ile ise client olarak herkes le oynayabiliyorum