Loto
Brandi adında sarışın bir iş kadınının işleri çok kötü gidiyormuş. İflas edince yardım için Tanrıya başvurmaya karar vermiş. Gece yatmadan başlamış duaya; "Tanrım, iflas ettim ve işyerimi kaybettim. Eğer yakın zamanda elime para geçmezse evimi de kaybedeceğim. Lütfen Lotoyu kazanmamı sağla." Ertesi gün o haftanın loto çekilişi yapılmış ve başka biri kazanmış. Yine bir loto çekilişi öncesinde kadın yine dua etmiş;"Tanrım, işyerimi kaybettim, evim, kaybettim, eğer yakın zamanda elime para geçmezse arabamı da kaybedeceğim. Lüften yarınki lotoyu kazanmamı sağla." Ertesi gün lotoyu yine bir başkası kazanmış. Sonraki loto arefesinde kadın yine dua etmeye başlamış;"Tanrım, beni neden unuttun? İşyerimi, evimi, arabamı kaybettim, çok zor durumdayım, lütfen, lütfen bu seferki lotoyu kazanmamı sağla da işlerimi yoluna koyayım." Birdenbire ortalık ilahi bir beyaz ışıkla aydınlanırken gök aralanmış ve Tanrı seslenmiş:
- Brandi kızım, Lotoyu kazanmak için önce Loto bileti alman lazım... :cokkomik:
__________________________________________________ _______________
FİDYE
Bir sarışının para sıkıntısı varmış. Sonunda bir çocuk kaçırıp fidye iştemeye karar vermiş. Oyun parkına gitmiş, bir çocuğu yakalamış ve ona "Seni kaçırıyorum" demiş. Ve bir fidye notu yazmış;"Çocuğunuzu kaçırdım, onu tekrar görmek istiyorsanız bir kesekağıdına 10 bin dolar koyun ve kesekağıdını oyun parkının kuzey tarafındaki kayın ağacının kovuğuna bırakın. İmza: Bir sarışın" Sonra da bu notu bir iğne ile çocuğun sırtına iliştirmiş ve "Git bu notu anne babana göster" diye çocouğu eve yollamış. Ertesi gün sarışın gitmiş parka, ağacın kovuğuna bakmış, gerçekten de içinde bir kesekağıdı, içinde de 10 bin dolar var. Bir de not:
- Bir Sarışın böyle bir şeyi başka bir sarışının oğluna nasıl yapar!!!!