ahmetcan34 bence o kadarda güzel diil delpiero nedved falan nerde kalede casıllas yok bence o kadarda güzel diil adriano yok bide
cag1 4-3-3 smchiel bekcenbeur(rb) nesta(cbt) samuel(cbt) r. carlos (sb) rikaard(dmf) pele(omf) mardona(omf) ronaldo(cf) henry(cf) isimlerde hata olabilir
nemesis returned farfan diye bir oyuncu var. 1 sezonda bütün özellikleri ortalama 4 artıyor ikinci sezonda 3 falan artıyor.del pierodan falan çok ii bi adam oluyo.hemide çok ucuz.yavsiye ederim