Arkadaşlar 4+1 almayı düşünüyorum da benim ses anakartta ve AC97 AUDİO diye sürücüsü var burada speaker seçeneklerinde şunlar var
1-)headphone (testinde kulaklık resmi var)
2-)2 channel ( '' 2 speaker var )
3-)4 channel ( '' 4 speaker var ama subwoofer yok)
4-)6 channel 5.1 speaker output (resminde 5 speaker ve subwoofer resmi var)
ve anakartta 3 giriş var (yeşil mavi kırmızı) yukardaki seçeneklerden seçtiğime göre bu 3 girişten hangisine ne takıldığını gösteriyor.Sölediğim gibi 4 channel seçeneğinde woofer yok ve yeşil ve mavi girişleri kullanmamı sölüyo 5.1 i seçince hepsini kullanmam gerektiğini kırmızıyada woofer ı takmamı solüyo(ki ben 4+1 alıcam).YANİ4+1 ALIRSAM WOFER ÇALIŞMAYACAK MI ?
SAYGILAR...