denizlampard premier di galibe 99 yılında man.unt. ı alıp sonuncu yapıodum:Dsonra oyunu ogrenınce super oldugunu anladım daha o zamanlar cm de turkıye lıgı yoktu tabi bnm oynadıgım oyundada ama o zaman basladık ıste...
ivica cm 01/02 kurup azcık oynamıştım sonra cm03 çıktı baya onu oynadım taki bir arkadaşım cm4 cd sini getirene kadar :D sonra cm3ü bıraktım bayada yol almıştım. En alt ligden (ingiltere/dagred) 3.lige çıkardım. Ama cm4 üstüne tanımam hala devam :)
MoonLord CM3 ayrıca seri ....CM3,CM 99/00,CM00/01, CM01/02... diye gidiyor Cm3, CM01/02den sonra çıkmadı
OaRist Benim başladığımda sadece Championship Manager dı Virgina &Domark In reklamları çıkardı... İngiltere sezonu 93 te İtalya da 94 'te çıktı. Ben ilk İtalya yı almıştım 94 yılında sonra beğenip İngiltereyi de aldım.. O gün bugündür ... hey gidi günler hey:cool: :rolleyes: :p
fugiboys fm 2005 ile int kafede pc bile yoqtu o zmanlar internet kafenin sahibi engin abi öretmişti bana sora pc aldık ilk yüklediğim oyun oldu fm 2005 :D