bandobras pes 3 de olan bir formayı örneğin hakemleri oyuna atarsak olurmu?yada onu pes4 e uydura bilirmiyiz
bloodgod olur ama we mod center ile pes 3ten bmp olarak formaları export et graphic studyo ile oyuna at ama siyah kutucuğa basarak save et save ettiğin bmp formayı tekrar aç hakem formasının üstüne sürükle bırak