Axeman Geçen gün rodeon un bi ekran kartını sordum süper bişey ama parasıda süper .775$!!!.Durumu çaktırmadan gideyim bari işlemcilere bakayım dedim.Aaaa! Amd nin yeni 64 bit işlemci çıkmış FX-53 diye. NE güzel.Bi de etikete bakayım. :yikes: :yikes: :yikes: . 1091$!!! Arkama bile bakmadan dükkanı terkettim.Bu ne kardeşim!Bu parçaların fiyatlarını toplasan yeni blgisayar alırsın iki tane.Adamlar iyice coşmuş valla.
erelfb :D bu devirde adam gibi bi pc istiyosan 4000$ çıkarıcan gözden nerdeyse :D bi ekran kartı 775$ way be :D
Hami(10) yeni teknoloji tabi pahalı olacak adamlar zaten bunları zengin kesimi için üretiyor 6 ay sonra yarı yarıya düşürüyor kazıkları attıktan sonra
DeNiZ evt kazık girdikten sonra fiyatlar baya bi düşüyo..hem nolmuş pc ye gelene kadar çok şey pahalı
frankly hocam fazla abartmana gerek yok en son teknolojiyi kullanmak zorunda değilsin oyunları sorunsuz çalıştırman için öyle abartılmış pc ye gerel yok
muzzy..! p4 3.4 ler kaç paraydı ilk çıktıında 1000 $ şimdi kaç para 300 $ +KDV yani illaki herşey ilk çıktığında pahalıdır ve takip eden 3 ayda hızla düşer fiyatı. Amaç=zengin kısmını kazıklamak :D
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: FORZA İyiki zengin değlim :) :D Walla be zengin olsamda vermem o kadar parayı...
Cristiano® zengin olsam ben veririm işin ne zengin olunca para çok oluyo harcamadan bir yerde barındırırsan hiçbir işe yaramaz... kısacası ben verirdim
muzzy..! Ben de verirdim doğrusu manyak bir sistem olurdu o FX-53 de sanırım 3,2 GHZ bişey ama 64 bit + AMD olayı :D oyunlar manyak coşuyor AMDlerde.