Zart Motorola e398 telefonum ile video çekimi yapmak istiyorum. Bi programı warsa söyleyebilir misiniz???
Pentagram_15 evet bende bir konuda bunu sormuştum ama cevap alamadım telefonun her kilitini açtık şuanda java yükleniyor telefona ancak program bulamıyoruz .sis deneme fırsatımız olmadı ama sanırım .sis desteklemiyor telefon cevaplarınızı bekliyorum