EA Sports oyunlarınızın müziklerini.... daha doğrusu Fifa serilerindeki müzikleri seviyorsunuz ama MP3 playeerınızda çaldıramıyorsunuz. Bİrkaç gün önce kafama bir şey dank etti ve sorunu çözdüm. Krallar gibi tüm fifa müziklerini dinliyorum.
Belki çoğunuzun aklına gelmiştir ama müzikleri almak için öncellikle
"Advanced MP3 WMA Recorder" veya benzeri bir programı download edip regiter etmelisiniz (nasıl yaparsınız bilmem ama google da aratın öhö :D)
neyse sonra programı kurun
dosyayı kaydedeceğiniz yeri ve tipi belirtin ve kayıt türünü "what you hear" a değiştirin, fifa yı açın, jukeboxta sadece istediğiniz müziğüi çalışır hale getirin sonra hemen alt tab veya windows progrmalar tuşuyla recorderı açın, başlayın kayıt yapmaya ve hemen oyunu alt tab le açın. Müzik bittince hemen reecorder a geri dönüp stop ettirin alın size bir fifa müzik parçası...
Sorcerary ve Sono lo yu hep dinliyorum artık :D