*{Bå®ô$_1905}* En beğenerek we zewkle izlediğiniz takımlar hangileri? Bnmkiler ; 1-) Phoenix Suns 2-) Seattle Supersonics 3-) Sacramento Kings 4-) San Antonio Spurs
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 En beğenerek we zewkle izlediğiniz takımlar hangileri? Bnmkiler ; 1-) Phoenix Suns 2-) Seattle Supersonics 3-) Sacramento Kings 4-) San Antonio Spurs Abi tamam san antonio lu olabilrsn ama onu hangi akla mantık o sırada nei düşünerek koydun oraya anlamak imkansız onu oraya koymk içn ya deli olacn ya da bilemiom wala başka bi şık aklıma gelmio her neyse bn kndi fikrlerimi werim 1-Phoenix Suns 2-Dallas Mavericks 3-Seattle Supersonics 4-Memphis Grizzlies 5-Washington Wizards
vince15 San Antonio'ya ben de katılmıyorum hiç zevk vermiyolar bana onun dışında; 1-Phoenix 2-Sacramento 3-Washington 4-Dallas 5-New Jersey
MFK-1 New Jersey New Jersey New Jersey (Vince Carter'ı izlemeyi hiç bir şeye değişmem) 2-Houston (T-Mac) 3-Orlando (Hedo-SF) 4-Phoenix
emsworld 1. Phonix Suns(tabiki) 2. Washington Wizards 3. Minnesota Timberwolves (sırf garnett için) 4. Seattle Supersonics
lockedstyle 00-Kobe 0-kobe ****************************** 1-phoenix 2-KOBE (la lakers)(kobe başlı başına bir takım) 3-miami(shaq-wade) 4-minnesota(garnett) 5-sac
GOZİT 1-Phoenix 2-Washington 3-Utah 4-Sacremento(Paslaşmalardan dolayı) 5-Miami (Sırf Wade in uçuşları için)
Ronaldinhoo Hiç kimse Chicago Bulls yazmamış şaşırdım çünkü onlar son zamanlarda inanılmaz güzel oynuyorlar benim gözüme çok hoş geliyor