zözden Arkadaşlar bilg. yeni format attım ve service pack2 nin güncelleştirmelerini kurdum.Fakat internete girince kimi yazılar çok büyük gözüküyor.Sebebini ve çözümünü bilen varsa lütfen yardım etsin...
Pentagram_15 aynı sorunla bende 1 ay kullandım pc yi sonunda kardeşimin Internet Explorer'dan Görünüm/Metin Boyutu büyük yaptığını fark ettim onu ortaya çekersen seninde sorunun çözülecektir. Orası orta ise sorunun başka biryerden olabilir