uuf! °_° ...
^_^ :cokkomik:
:scn_onay: :lol: :lol: :cokkomik:
:p :) :D :cokkomik:
Saglamsiniz vallahi ^_^..
yok yok, zaten pek bisey degildi ^_^...
Ama s,u hic bir takimda olmayan numaralarin yerine iyidir, diye düsünmüstüm...
ama "ne yaptığını anlamadım" biraz abartili degilmi? ^^
Aslinda amacim sadece oradaki upload-alani test etmeki...^^
cünki yeni rastladim..^^
DAHA IYI seyler gelecek! arada sirada ugrayin, pes4 icin textur ariyorsaniz^^