Maxicity bunu güzelcene yaptım programda gözüküyor. title_e.afs dosyasını yaptım pes.iso ya kaydetti ve dvd cdmi oluşturdum. ama sorun ps2 ye takınca göstermiyor. siyah olarak gösteriyor. title_e.afs bölümünü.