selamlar herkese, bu kalecilerin 2. formalarini oyun icerisinde aktif etmemiz gerekecekki koymus adamlar ama gelgelelim ben bunun nasil yapildigini bilmemekteyim. Bilmekte olanlardan yardim ister saygilar sunarim.
ayrica taktik konusunda sizce en iyi saha diziliminiz nedir. 4 -3 - 1 - 2 gol yemeden 60 gol atarak namaglup ve naberabere :) ligi bitiriyorum 2 gol ortalama yani
3 - 4 - 3 te ise ortalama 4-5 gol atip 2-3 yiyiyorum avaraj ayni gol fazla maclar zevkli dollu ama garanti degil daha alternatif taktikleri olanlar varsa beklerim.