UfUk-Fb Forumda">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=39708>Forumdabu konu açılmıştı
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer iğrenç bişi ehuehue bu kdr açık sözlü olma yaws :lol:
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: Tayfunman ehuehue bu kdr açık sözlü olma yaws :lol: olurum abi adam eski kalitesini bozdu çünkü
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer olurum abi adam eski kalitesini bozdu çünkü dooru yani :scn_onay:
cHoLdAxX Soğanla Doğan vardı bi ara. Devamını bekliodum ki bi baktım hiiç haber maber yoq. Şiir wardı güsel. Yaw düşünsem süper şeyler wardı 3 hafta arkadaşlarla hatırlayıp hatırlayıp gülüoduk ama artık öle deil. Max. 2 gün güldürüo.