Face yapmaya ara vericem dedim ama bazılarının bu işin ciddiyetine varamayım dalgaya aldıkları konular açdıklarını görünce bu da bir gönderme olsun diye bu konuyu açtım. Yorumlarınızı da bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
NOT: Hasan'ın burda saçları hafif uzun eğer son hali daha farklıysa tam hatırlamıyorum ama kestirdğini hatırlıyorum eğer böyle değilse bir resmini yollamanız yeterli.