netcix ARKADAŞLAR BEN AVATARIMI DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM AMA 110*... OLACAK DİYO FALAN.BEN AVATARIMI NASIL KÜÇÜLTÜP KAYDEDECEĞİM.??..???