Merhbalar..
Ben sinan arkadaşlar..
Aynı sorunu bende yaşıyodum ama bırakmadım peşini ve oynuyorum şu an..
Kolay olmadı tabiki..
İlk önce yapmanız gereken eğer ADSL modem kullanıyosanız modeminizdeki portları açmak olacaktır. Mesela Alcatel Speedtouch modemim var bu port olayını halletmek için alcatelin sunucusuna bağlanıp hallediyorum.(10.0.0.138 gibi) Ama sizinki farklıysa www.portforwad.com dan hangi modemi kullanıyosanız ordan ayarlarn nasıl yapılcağı konusunda bilgi almanız gerekir..
2. Husus ise www.ipbul.com'dan internetteki ipinizi öğrenmek. Burdan ip nizi öğrendikten sorra çıkan ip yi arkadaşınıza vermek olacaktır.
FM 2005 PORTLARI :
10094 TCP
10093 UDP
Bu portları açın keyfinize bakın. Ama 3 kişiden sorra server kasmaya başlar.. Ona göre..
Burda trig nokta modemden port açmaktır; unutmayın.
MSN Messenger:
sinan_genc86@hotmail.com
oyunun portlarını firewalldan açmadan server olamazsın.
TCP: 9094 , UDP:9093 olması gerekir..
belki bu bilgiler bana yardımcı olmanı sağlıyabilir ben okudum ama bişi anlamadım..